Popularni przewoźnicy: kurier UPS
10 lip 2017 - Przewoźnicy
8 października 2024 16:17
Puste przebiegi, przestoje, nierentowne kursy, straty paliwa wyraźnie odbijają się na płynności finansowej firm transportowych. Jednak istnieje kilka sposobów, aby temu zapobiec. Jak pozyskiwać nowe zlecenia i utrzymać się w branży?
W mediach społecznościowych również można znaleźć potencjalnych klientów, dlatego warto zaznaczyć tam swoją obecność i stworzyć np. fanpage na Facebooku, przedstawiający ofertę firmy, rekomendacje klientów, porady dotyczące pakowania czy przewozu rzeczy. Równie dobrym rozwiązaniem jest udzielanie się na grupach o tematyce transportowej lub wymiany informacji. Użytkownicy często szukają na grupach firm przewozowych – to idealna okazja, aby zaprezentować swoją ofertę, zamieścić link do strony internetowej czy podać dane kontaktowe.
Strona internetowa jest pierwszym punktem styku z klientem, dlatego w dzisiejszych czasach jest obowiązkowym elementem działalności firmy. Własna witryna świadczy również o profesjonalizmie przedsiębiorstwa, które dba o swój wizerunek i renomę. Budując lub modyfikując stronę, należy pamiętać o zawarciu w treści słów kluczowych opisujących biznes np. firma transportowa, transport międzynarodowy, przeprowadzki firm itp. Odpowiednie zwroty są pewnego rodzaju drogowskazem, kierując potencjalnych klientów z wyszukiwarki na stronę firmową. Profesjonalną stronę można stworzyć już od kilku tysięcy złotych – to inwestycja, która zdecydowanie się opłaca.
Giełda transportowa daje dostęp nawet do tysięcy zleceń dotyczących transportu krajowego i międzynarodowego. Korzystając z giełdy transportowej nie tylko można znaleźć nowych klientów odpowiadając na zamieszczone oferty, ale również stworzyć własny profil i publikować informacje o pustych przejazdach na trasach powrotnych. Na profilu firmy transportowej mogą znaleźć się opinie klientów, certyfikaty, wykonane zlecenia. Jest to doskonała wizytówka firmy, która dba o renomę i swoich klientów. Dodatkową zaletą korzystania z giełd transportowych jest brak opłat i prowizji za pozyskane zlecenia.
Posiadając stronę, warto zadbać o jej widoczność w Google. Dobrym rozwiązaniem jest zamieszczanie reklam w wyszukiwarce z przekierowaniem na witrynę. Linki sponsorowane potrafią dać natychmiastowe efekty, ponieważ reklama widoczna jest od razu po wpisaniu danej frazy przez użytkownika (np. „przeprowadzki Warszawa”, „transport międzynarodowy”, „przewóz rzeczy”). W tym celu należy założyć konto na Google Ads, skonfigurować reklamy i ustalić dzienny budżet. Innym sposobem na widoczność na pierwszej stronie w wyszukiwarce jest pozycjonowanie strony. W przeciwieństwie do reklamy w Google, efekty nie są natychmiastowe. Pozycjonowanie SEO to proces, który może zaprocentować po kilku miesiącach, a nawet latach.
Artykuł partnera
© Copyright kurierzyranking.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Komentarze (0)