Najnowsze wiadomości

19 kwietnia 2024 17:47

Opinie konsumentów o kurierze UPS



Kurier jest obecnie jedną z najszybszych i najchętniej wybieranych sposobów dostawy. Nie każdy zdaje sobie jednak sprawę, że transport tego rodzaju oferuje również liczne opcje dodatkowe, między innymi ubezpieczenie przesyłki, wysłanie za pobraniem, doręczenie wieczorne czy dokumenty zwrotne. Ten wybór sprawia, że możemy wybrać najbardziej interesujące i najbardziej przydatne dla nas opcje. Niezwykle istotny jest również czas dostawy, który na terenie kraju wynosi do dwóch dni roboczych od momenty, w którym przesyłka została odebrana od nadawcy. Ten sposób umożliwia nam dostarczenie przesyłki w maksymalnie 48 godzin, nawet na drugi koniec Polski. Jest to bardzo istotne w przypadku przesyłek pilnych, w momencie, kiedy szczególnie zależy nam na czasie. Tylko wtedy mamy gwarancję, że kurier dostarczy paczkę najszybciej, jak to jest możliwe.

Usługi kurierskie przeznaczone są zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Korzystanie z tej możliwości jest niezwykle proste, należy jedynie zadzwonić lub wypełnić odpowiedni formularz na stronie internetowej. Jeżeli opłacimy zlecenie od razu po zgłoszeniu przesyłki, nie musimy tracić zbędnego czasu na przejmowanie się gotówką i drobnymi dla kuriera.

Wszystkie firmy kurierskie, które działają na polskim rynku, posiadają liczne oddziały w różnych miejscach w kraju. Dzięki temu rozwiązaniu możemy odebrać swoją przesyłkę w jednej z takich placówek bądź zamówić dostawę kurierską pod wybrany przez nas adres (na przykład adres domowy lub adres firmy). Oddziały znajdują się najczęściej w dużych miastach, w miejscach najbardziej dostępnych dla klientów. To rozwiązanie pozwala na wybranie najbardziej dogodnej opcji dla klienta, dzięki czemu może on być w większym stopniu zadowolony.

A co Wy sądzicie o firmie UPS? Korzystaliście kiedyś z ich usług? Piszcie swoje opinie!

UPS OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Komentarze (33)

  1. Marta (Marta) - 29 lutego 2024

    Dramat!! Żenada!!! Kurier zaznaczył, że nikogo nie zastał w domu, gdzie byłam cały dzień. Po telefonicznym zgłoszeniu zdarzenia , minęła doba i nadal nikt nie przyszedł. Paczka jest do odbioru w punkcie. Ponad to rozmowa z konsultantką to kpina... została poproszona o natychmiastową interwencję , by kurier jak najszybciej do mnie dotarł, to stwierdziła , że ona tego nie zrobi i się rozłączyła! Wasza firma i usługi to żart! Wstyd!!!

  2. Ola (Gruca) - 15 lutego 2024

    Wysyłka paczki typu UPS Express Saver - miała być dostarczona na następny dzień po południu, a dotarła dzień później. Nie płaciłabym extra za szybkie dostarczenie paczki, gdyby mi nie zależało na czasie. Z monitoringu wynikało, że z mojego miasta wyjechała dopiero w dniu kiedy miała być dostarczona. Na infolinii powołują się na zapisy o utrudnieniach przy transporcie, ale paczka nie wyjechała w trasę, co to było, trudność z załadowaniem do samochodu (paczka ważyła 2 kg) !! To jest naciąganie klientów. Poza tym brak kontaktu ze strony kuriera i powiadomień, mimo podania maila i nr telefonu

  3. Yana (Yana) - 2 lutego 2024

    Maskara,Nie polecam.

  4. Hanna (Hanna) - 15 września 2023

    Najgorsza firma kurierska ever …! Paczka wysłana do USA, wartość paczki 150 zl. Za wysyłkę 116 zł. Przy odbiorze (dwa dni po gwarantowanym dostarczeniu) kurier przekazuje informacje ze aby odebrać paczkę należy dopłacić 800 dolarów (około 2500 zł …!!!!)

  5. Martyna (Szu) - 22 maja 2023

    Ostatni raz korzystałam z tej pseudofirmy. Brak kontaktu z kurierem, brak możliwości dostawy w godzinach popołudniowych, brak możliwości złożenia reklamacji

  6. loy - 21 maja 2023

    Beznadzieja. Kurier nie dostarcza przesyłki. Nie informuje o tym i pozostawia ją w punkcie o nieznanym klientowi adresie. A klient czeka na kuriera i ma się najwyraźniej domyślić, że przesyłka jest do odbioru i na dodatek ma się domyślić gdzie. To skandaliczna praktyka. A mówię praktyka, bo zdarza się to stale.

  7. Niezadowolony (Tomasz) - 16 marca 2023

    Tragedia. Po wejściu w system widzę planowana dostawa 09:00 13:15 siedziałem jak wazon w domu. O 13:30 wchodzę w system a tu godziny zmienione na 14:00 16:45. myślę ok. w tych godzinach wyszedłem z domu raz na 10 min odebrać dziecko ze szkoły wracając sprawdziłem skrzynkę awiza brak myślę niedługo będzie. Minęła 16, 17 wchodzę w system, a tam informacja, że przesyłka do odbioru w punkcie UPC. Omijać wybierać inne opcje dostawy. Zawsze korzystam z innych dostawców teraz mnie coś podkusiło i żałuje. Teraz ma wycieczkę do punktu, o jak bym chciał aby ponownie dostarczyli to dwa dni robocze, szkoda, że nie tydzień. Podsumowując: Zmieniają godziny dostarczenia w trakcie dnia z którego wynika że 8 godzin musisz siedzieć w domu, ale nawet jak siedzisz to i tak nie dostarczają z uwagi braku obecności odbiorcy. Brak dostarczenia na adres, brak awiza potwierdzającego obecność kuriera, brak kontaktu ze strony kuriera, brak jakiejkolwiek informacji ze strony UPC co dzieje się z paczką.

  8. Rafał - 22 lutego 2023

    Paczka za granicę dotarła w trzy dni, lecz po drodze została okradziona ! W jakimś oddziale, sortowni, itd. karton został rozcięty w rogu i wyciągnięto z niego kosztowny upominek. Wiem, że przesyłki są prześwietlane, ale nie myślałem, iż zostanę ofiarą kradzieży przez pracownika/ów firmy UPS. Nigdy już drugi raz nie popełnię tego błędu. To było pierwszy i ostatni raz, gdy skorzystałem z usług tej firmy !

  9. Piotr - 4 października 2022

    Nigdy więcej już nie skorzystam z ich usług. Raz można odpuścić ale kolejny już nie. Zamówiona przesyłka na adres domowy, a oni zostawiają ją w punkcie Epaka i jedz sobie sam ją odbierz. Zrobił się z tego drugi Pocztex, który też tak robi. Będę omijał dziadów!!!

  10. Monoceros - 20 sierpnia 2021

    Porażka. Żadnego kontaktu, ani mail ani SMS, po prostu przyjeżdżają kiedy chcą. Kurier nie umie znaleźć adresu to piszą (u siebie na stronie), że adres nieprawidłowy, dalej zero informacji. W końcu po sprawdzeniu na stronie dowiedziałem się, że paczka wisi w powietrzu. Telefonicznie udało mi się ustalić nowy termin, ale niestety musiałem wyjechać, więc zadzwoniłem do UPS na centralę, żeby ich o tym poinformować żeby ewentualnie kurier się nie fatygował niepotrzebnie.Oczywiście numeru do kuriera nie dostałem. Nic się nie dało zrobić, choć konsultant poinformował mnie, że w tej sytuacji nastąpi ponowna próba dostarczenia następnego dnia. Mimo to następnego dnia paczka sotała zwrócona do nadawcy. Zaznaczam, że to ja dzwoniłem do UPS, ze strony firmy kurierskiej żadnej próby kontaktu. InPostowi i DPD też się zdarzają wpadki, ale to jest nieporozumienie. Ta firma zatrzymała się na średniowieczu. Inni opracowują dostarczanie dronami a UPS chyba cofnie się do gołębi pocztowych.

  11. Paweł - 13 sierpnia 2021

    Najgorsza firma kurierska na rynku. Kurier nawet nie kwapi skontaktować się z odbiorcą paczki. Po prostu jedzie i zostawia paczkę w punkcie odbioru, a klient dostaje wiadomość, że niestety kurier nie zastał go w domu. Nie mówiąc już o braku jakiejkolwiek próby kontaktu telefonicznego. Kłamcy i nieudacznicy! ODRADZAM!

  12. Nitkkaaa - 26 maja 2020

    Najgorsza firma kurierska jaką znam. Nie polecam. Nie dość, że nie podają godziny doręczenia, ani kontaktów z kurierem to jeszcze czekając cały dzień w domu paczka nie została dostarczona. Kurier nie raczył zadzwonić ani domofonem ani na numer telefonu, poprostu kpina. Zaś Pani konsultantka stwierdziła, że kurier nie ma obowiązku dzwonienia. Poprostu śmiech na sali. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim olaniem klienta.

  13. Rozczarowana - 16 marca 2020

    TRAGEDIA!!!!!!!! NIE POLECAM!!!!!! OSZUŚCI!!!! Kurier w piątek 12 marca br., ściemnił, że nie ma mnie w domu, albo że ma ograniczony dostęp do mnie. Jestem w domu od środy ze względu na sytuację jaka panuje na Świecie i w Polscei się z niego nie ruszam, tybardziej, że jestem z małym dzieckiem. Reasumując okazało się, że kurier zrzucił paczkę do jakiegoś pawilonu na bazarku i mam sobie sama to odebrać. Zadzwoniłam, zrobiłam małą awanturę i podobno mają dostarczyć mi raz jeszcze. Czekam i domofon też działa!!!!!!!!!!!!!!!

  14. Ewelina (Ewelina) - 12 marca 2020

    ~Ewelina / 2020-03-12 22:12 Ocena: 1.00 / 5Kurier w żaden sposób nie podjął próby uprzedzenia o terminie i godzinie dostawy, ani tym bardziej nie był zainteresowany po probie dostarczenie dogadać się w tym temacie. Kurier stwierdził, że skoro mnie nie ma w domu to dostarcza przesyłkę (dużą i ciężką) po prostu do punktu odbioru - podkreślę że ani się nie przedstawił z jakiej jest firmy ani dokładnie gdzie jest punkt odbioru. Po tym po sms uprzedzającym o wystawieniu negatywnej opinii podał adres oraz nazwę sklepu, w którym zostawił przesyłkę (błędny szyld przez co i tak szukanie było wydłużone) oraz z jakiej firmy kurierskiej jest. Próba kontaktu z infolinią - bezcelowa, zdecydowanie nie zależy im na rozwiązaniu sprawy ani opinii klientów. Natomiast po rozmowie w punkcie odbioru podobno ten kurier notorycznie podrzuca przesyłki jako nieodebrane. Co najzabawniejesze odbierając przesyłkę z punktu 3 godz. po rozmowie z kurierem dosłownie w tej lokalizacji widziałam owego kuriera w pobliżu bloku. Reausumując: ODRADZAM!!!

  15. Ewelina (Ewelina) - 12 marca 2020

    ~Ewelina / 2020-03-12 22:12 Ocena: 1.00 / 5Kurier w żaden sposób nie podjął próby uprzedzenia o terminie i godzinie dostawy, ani tym bardziej nie był zainteresowany po probie dostarczenie dogadać się w tym temacie. Kurier stwierdził, że skoro mnie nie ma w domu to dostarcza przesyłkę (dużą i ciężką) po prostu do punktu odbioru - podkreślę że ani się nie przedstawił z jakiej jest firmy ani dokładnie gdzie jest punkt odbioru. Po tym po sms uprzedzającym o wystawieniu negatywnej opinii podał adres oraz nazwę sklepu, w którym zostawił przesyłkę (błędny szyld przez co i tak szukanie było wydłużone) oraz z jakiej firmy kurierskiej jest. Próba kontaktu z infolinią - bezcelowa, zdecydowanie nie zależy im na rozwiązaniu sprawy ani opinii klientów. Natomiast po rozmowie w punkcie odbioru podobno ten kurier notorycznie podrzuca przesyłki jako nieodebrane. Co najzabawniejesze odbierając przesyłkę z punktu 3 godz. po rozmowie z kurierem dosłownie w tej lokalizacji widziałam owego kuriera w pobliżu bloku. Reausumując: ODRADZAM!!!

  16. Ala - 12 marca 2020

    Kurier dwukrotnie zamówiony - dwukrotnie nie odebrał paczki w wyznaczonym dniu. Nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności. Po złożeniu oficjalnej reklamacji, Klient otrzymuje tylko "przepraszamy, dołożymy wszelkich starań, aby podwyższyć jakość usług". Jaką jakość? UPS to zero jakości.

  17. Polak (Polak) - 11 marca 2020

    Dzwonię do UPS zapytać się o dostawę przesyłki- mniej więcej kiedy można się spodziewać(mam oczywiście numer paczki). Pańcia na inforlini stwierdziła, że nie posiadają kontaktu z kurierem(w jaki sposób się kontaktują tego nie wie nikt). Mało tego stwierdziła, że ponieważ pracownik jest z firmy zewnętrznej jakby chciał zasugerować, że tym bardziej nie jest w stanie pomoc bo jakiś obcy człowiek z łapanki zabrał paczki z magazynu i pojechał rozwozić. Takiego olewania klienta ze strony firmy kurierskiej nie ze strony kuriera ale ze strony firmy kurierskiej to nie spotkałem. Firma UPS a nie kurier z automatu mają podejście lekceważące i owlecze.

  18. Barbara - 10 marca 2020

    KPINA !!!!! dostawa nie wiadomo gdzie, brak pomocy w ustaleniu gdzie kurier zostawił przesyłkę. kontakt oczywiście ZEROWY. tak nieprofesjonalnego podejścia do klienta to jeszcze nie miałam. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!

  19. jimmy (jimmy) - 9 marca 2020

    Brak słów na niekompetencje tej Firmy... Paczka zamówiona z Hiszpanii z towarem dotarła z uszkodzonym opakowaniem -pognieciona. Osoba będąca w biurze przed obawą, że zawartość została uszkodzona poprosiła kuriera, by pojawił się następnego dnia gdy będę w Firmie. Kurier zapewnił, że ponownie przyjedzie z paczką - po czym jednak odesłał ją do nadawcy. Koszt oczywiście ponoszę ja. Na próbę złożenia reklamacji przez telefon - dostałem informację iż można to zrobić tylko online, co niestety ku mojego zaskoczeniu nie działa "kłopoty techniczne - spróbuj później" Zapytana konsultantka czy może dać info by paczka ponownie była wysłana odpowiada, że nie bo jest już wydrukowana etykieta zwrotna przez ich sortowanie... Jedyne wyście to ponownie opłacenie przesyłki... żarty

  20. kris - 4 marca 2020

    nie polecam tej firmy

  21. Paweł (Paweł) - 20 lutego 2020

    Koszmarna firma. Zgubili mi przesyłkę i przeciągają maksymalnie reklamację. W ciągu miesiąca dostałem tylko powiadomienie z UPS Global., z polskiej filii nic, nada. Pracownicy infolinii wugno wiedzą, pracownicy działu reklamacji podobnie wugno pomagają. Nie polecam, omijać z daleka, w sprawach reklamacji od razu uderzać do Rzecznika Praw Konsumentów.

  22. Marlena (Marlena) - 24 stycznia 2020

    Zdecydowanie nie polecam, wręcz ostrzegam! Przesyłka nadana, na podstawie wagi, z opcją "nie znam wymiarów) wyceniona na koszt 33 zł. Waga dla pewności została nawet zawyżona. Po dwóch tygodniach z karty znika kolejne 242 zł za tą samą paczkę, bez zgłoszenia choćby zastrzeżeń, bez faktury ani zgody na obciążenie rachunku. Po postępowaniu reklamacyjnym, dowiaduję się, że wymiar im się nie zgadzał (nie podany).

  23. Anna - 9 stycznia 2020

    ta firma to jakaś KPINA! Pierwszy raz skorzystałam i NIGDY WIĘCEJ tego nie zrobię. Wysłałam paczkę, która została opłacona kwotą 101,35 zł i odebrana przez kuriera. Następnie po tygodniu, firma obciążyła moje konto o wartość większą niż paczka była przeze mnie opłacona. Z konta upłynęło mi ponad 133,33 zł. Po wypłynięciu pieniędzy z mojego konta, dostałam list z informacją, że wymiar wysyłanej paczki był większy niż podałam. A więc, UWAGA: wymiary wprowadzone przeze mnie to: 140 x 65 x 15 cm A o to wymiary, które podał kurier: 144 x 71 x 19 cm. Jak widać wymiary paczki mogły ulec zniekształceniu 4 - 5 cm!!!! Kurier osobiście znosił paczkę i umieścił ją do busa. Więc paczka w trakcie mogła się lekko zniekształcić. Mimo takich spekulacji uważam, że UPS ŻERUJE NA SWOICH KLIENTACH i mierzy paczkę w najbardziej odstających miejscach, aby ściągnąć z konta klienta pieniądze. Proszę również zwrócić uwagę, iż kurier przy pakowaniu paczki do busa, nie zwrócił mi uwagi, iż paczka jest większa, lecz tylko ją załadował… Jeśli paczka rzeczywiście przekroczyłaby wymiary i wiedziałabym o ile więcej musiałabym zapłacić, aby ją wysłać do innego miasta w Polsce, to automatycznie bym zrezygnowała. Ale firma ups informuje o takich sprawach po fakcie… Prosząc firmę o dowód potwierdzający, iż paczka rzeczywiście była większa o kilka cm, dostałam tylko informacje o ile podanych wymiarach zmierzonych przez kuriera. Żadnego zdjęcia, niczego nie otrzymałam. W tej sprawie, kontaktowałam się z firmą telefonicznie jak i droga mejlową. Oczywiście, zostałam przekierowywana bez przerwy do tych samych osób i tak w kółko, aż złożyłam reklamację. Reklamacja trwa 30 dni, a zatem - tutaj rownież musiałam się upominać o decyzje, bo firma nie była na tyle profesjonalna, aby przed upływem 30 dni wysłać odpowiedź. NIE POLECAM NIKOMU USŁUG Z UPS!!! Jeśli jednak ktoś uparcie chce skorzystać z usług, polecam pakować paczkę w stalowe opakowanie, dzięki któremu firma nie będzie dodawać sobie cm, aby wyłudzić pieniądze od klienta… NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!

  24. Kami - 21 grudnia 2019

    @Arek Nie polecam!!! Zamówiłam kuriera i miałam do wysyłki bardzo ważna rzecz i zależało mi na czasie. Kurier przez 4 dni nie odebrał przesyłki, a konsultanci którymi rozmawiałam zapewniali przez kolejne dni zapewniali mnie, że kurier odbierze przesyłkę co oczywiście się nie stało!!!! Najgorsza firma kurierską z jaką współpracowałam

  25. Arek - 6 września 2019

    Oddział pilski UPS jest obsługiwany przez wyjątkowo chamskiego pracownika biurowego. Kurier natomiast wpisuje na stronie fikcyjne próby doręczenia. Nigdy nie było powiadomienia sms, mailowego ani innej formy uprzedzenia o planowanej dostawie przesyłki. Nie zostawiają awiza i nie informują w innej formie o możliwości odbioru przesyłki. W biurze nie podają kontaktu do kuriera ani nie podają informacji o miejscu ewentualnego odbioru przesyłki. Na jakiekolwiek próby reklamacji pracownik w biurze reaguje agresywnie.

  26. Joachim - 13 maja 2019

    Natrafiłem na sympatycznego i uprzejmego kuriera UPS. Jak dla mnie nie mają równych!

  27. Andrzej - 14 lutego 2019

    Sprawna i miła obsługa. Towar dotarł w całości bez żadnych uszkodzeń. Jak dla mnie kurier na plus :)

  28. Karol - 10 grudnia 2018

    Duży +. Delikatna paczka doszła w całości i na czas!

  29. Daria - 6 października 2018

    Kiedy mnie mogłam odebrać paczki, ponieważ kurier nie zastał mnie w domu, bezproblemowo i sprawnie przekierował przesyłkę na adres moich rodziców. Wielki plus!

  30. Joanna - 24 września 2018

    Jak dla mnie kuirier jest wporządku, zawsze na czas. Żeby tylko ceny nie były tak wysokie..

  31. Robert - 13 września 2018

    Telefon -> informacja, ustalenie dostępności odbiorcy -> dostarczenie. Kurier przyjechał o umówionej porze. Wszystko ok.

  32. Paweł - 27 października 2017

    Po jednej, porannej próbie doręczenia, kiedy to byłem w pracy kurier przerzucił moją paczkę od razu do punktu odbioru zamiast ponownie spróbowac ją dostarczyć. Gdybym chciał jeździć za przesyłką, nie zamawiałbym kuriera :|

  33. Łukasz - 19 października 2017

    Co mi się nie spodobało to brak informacji ze strony kuriera o terminie dostawy. Po jednej próbie dostarczenia moja paczka wylądowała w punkcie odbioru..