Popularni przewoźnicy: kurier UPS
10 lip 2017 - Przewoźnicy
8 listopada 2024 5:43
DPD Polska wcześniej istniejąca pod nazwą Masterlink Express swoją działalność rozpoczęła w roku 1991. DPD Polska wchodzi w skład grupy DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Firma jest marką wiodącą na polskim rynku, co świadczy o ogromnym zaufaniu klientów.
Firma DPD wyróżnia się przyjaznym podejściem do klienta, a także dobrą znajomością specyfiki polskiego rynku. DPD stawia przede wszystkim na terminowość doręczenia przesyłek, ale także elastyczność obsługi w zachowaniu wygody i potrzeb klienta. DPD zrzesza 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. Firma dysponuje ponad 2200 punktami nadań i odbiorców Pickup. DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom oraz wszystkim odbiorcom paczek. Co ciekawe, DPD Polska jako pierwsza wprowadziła na rynek możliwość dokonywania płatności kartą u samego kuriera.
Ceny za skorzystanie z usług firmy kurierskiej DPD uzależnione są od wielkości paczki oraz tego czy jest to przesyłka krajowa czy międzynarodowa. Cena za paczkę zaczyna się od kwoty 13,99 zł a kończy się na kwocie 33,99 zł (cena dotyczy paczki, której waga maksymalna nie przekracza 31,50 kg). Istnieje możliwość skorzystania z usługi doręczenia paczki na konkretną godziną (+45,00 PLN) lub też doręczenia w sobotę (+10,00 PLN). Przy niestandardowych gabarytach paczki doliczana jest dopłata w wysokości od +1 PLN za każdy dodatkowy kilogram.
Kontakt z działem obsługi klienta możliwy jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00, a także w soboty w godzinach od 8:00 do 14:00. O szyczegłówe informacje dotyczące doręczenia paczki można pytać w wybranych oddziałach. Reklamacje można składać w formie pisemnej. Istnieje możliwość skorzystania z formularza. Wszystkie potrzebne dokumenty jakie należy umieścić w reklamacji wyszczególnione zostały w formularzu reklamacyjnym.
Śledzenie przesyłki możliwe jest przy podaniu numeru listu przewozowego, numeru referencyjnego, numeru awizo lub nadania numeru zlecenia. Na stronie DPD zamieszczona jest zakładka o nazwie „Zlokalizuj paczkę”, dzięki której możliwe jest określenie położenia paczki.
Poprzez system mojapaczka.dpd.com.pl możliwe jest przekierowanie paczki, zmiana daty jej doręczenia włącznie z godziną lub całkowite zrezygnowanie z jej przyjęcia.
Aplikacja DPD Online to nowoczesne i bardzo praktyczne narzędzie, dzięki któremu możliwe jest sprawdzenie stanu przesyłki oraz jej aktualnej lokalizacji. Aplikacja jest rozbudowanym systemem zarządzania wysyłką i służy do nadawania paczek online z dowolnego miejsca na świecie. Korzyści wychodzące z posiada aplikacji to przede wszystkim: ułatwienie i zwiększenie efektywności przy wysyłce paczek, proste i przejrzyste zarządzanie wysyłką, spójność i poprawność danych teleadresowych oraz zwiększenie skuteczności dostarczania danych do systemu DPD Polska. Co więcej, dzięki aplikacji można także zamówić kuriera na dzień bieżący.
© Copyright kurierzyranking.pl | Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Komentarze (0)